🛒 Pirkumi un pasūtījumi
Kā iepirkties, mainīt vai atcelt pasūtījumu, kur atrast pieejamību u.c.
Kā noformēt pasūtījumu ZOYA Fashion veikalā?
Atlasiet modeli un izmēru, pievienojiet grozam un noformējiet pasūtījumu, izvēloties piegādi un apmaksas veidu. Pasūtījumus pieņemam tikai tiešsaistē; preču saņemšana uz vietas nav pieejama. Uzreiz pēc noformēšanas saņemsiet e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu, bet pēc nosūtīšanas — izsekošanas saiti. Avots: Piegāde (apstiprinājuma e-pasts, izsekošana).
Vai varu labot vai atcelt pasūtījumu pēc noformēšanas?
Sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk pa e-pastu info@zoyafashion.lv. Ja sūtījums vēl nav nodots pārvadātājam, centīsimies veikt izmaiņas vai atcelt pasūtījumu. Avots: Kontakti.
Kā uzzināt, kad mans produkts tiks nosūtīts?
Katram produktam norādām sagatavošanas laiku (no 24 h līdz vairākām dienām, atkarībā no pieejamības). Saņemšanas datums = nosūtīšanas datums + piegādes laiks. Avots: Piegāde (produktu pieejamība un termiņi).
Kur redzama preces pieejamība un izmēru informācija?
Precīzas izmēru tabulas (kleitas garums, krūšu apkārtmērs u.c.) ir katra produkta lapā; izmēru izvēlei palīdz arī mūsu ceļvedis. Avots: produkta lapas ar izmēru tabulām.
Vai varu apvienot vairākus kuponus vai atlaides?
Vienlaikus parasti tiek piemērota viena akcija/atlaide. Lojalitātes atlaide grozā tiek iegrāmatota automātiski, kad sasniegts punkta slieksnis. Avots: Lojalitātes programmas noteikumi.
Kā izsekot sūtījumu?
Pēc pasūtījuma nosūtīšanas uz jūsu e-pastu nosūtām saiti sūtījuma izsekošanai pie pārvadātāja. Avots: Piegāde (izsekošana).
💳 Apmaksa un drošība
Kādi ir pieejamie apmaksas veidi?
Pieejami: bankas pārskaitījums un elektroniskie maksājumi caur PayU, PayPal, Braintree, kā arī debetkartes/kredītkartes. Visi norēķini notiek drošā SSL vidē. Avots: Apmaksa.
Vai var maksāt skaidrā naudā piegādes brīdī (COD)?
Nē. Apmaksas lapā ir norādītas bezskaidras naudas metodes (pārskaitījums, PayU/PayPal/Braintree, kartes); pēcmaksa skaidrā naudā nav pieejama. Avots: Apmaksa.
Vai varu saņemt rēķinu juridiskai personai vai iestādei?
Jā — strādājam arī ar izglītības iestādēm un lielākiem pasūtījumiem; uzrakstiet mums ar uzņēmuma datiem, lai sagatavotu rēķinu/piedāvājumu. Avots: Piedāvājums izglītības iestādēm / Kontakti.
🚚 Piegāde
Kādi ir piegādes veidi Latvijā?
Kurjers: DPD, GLS vai DHL (ātrākais un drošākais). Latvijas Pasts: lētākais variants. Bezmaksas piegāde: no 75 € ar Venipak. Personīga preču saņemšana nav pieejama – pasūtījumi tiek piegādāti uz norādīto adresi. Avots: Piegāde (pārvadātāji un bezmaksas piegāde).
No kādas summas piegāde ir bez maksas?
Bezmaksas piegāde pasūtījumiem no 75 € ar Venipak. Avots: Piegāde.
Cik ilgs ir piegādes laiks?
Atkarībā no metodes: apmēram 1–2 d.d., 2–3 d.d. vai (bezmaksas piegādei) 4–8 d.d.. Saņemšanas datums = nosūtīšanas datums + piegādes laiks. Avots: Piegāde (piegādes laika tabula).
Vai piegādājat uz citām valstīm?
Jā. Piemēri: 1–2 d.d. (AT, DE, CZ, LU, PL, SK, EE, LT, BE, NL), 2–3 d.d. (BG, DK, RO, HU), 3–4 d.d. (FR, ES, IT, HR, IE, LI, SM), 5–6 d.d. (PT, SE), 7–10 d.d. (FI, MNE, UA, MD, IL, IS, AL, BA, CY, GR, MT, MK, NO, RS, CH, UK). Par citām valstīm — rakstiet mums. Avots: Piegāde (starptautiskie termiņi).
Kur redzēt piegādes izmaksas?
Piegādes izmaksas redzēsiet groza kopsavilkumā pēc piegādes un apmaksas veida izvēles. Avots: Piegāde.
↩️ Atgriešana un maiņa
Cik ilgā laikā varu atteikties no pirkuma?
Jums ir tiesības atteikties no līguma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Precei jābūt nelietotai, pilnā komplektācijā un oriģinālā iepakojumā; atgriešanas izmaksas sedz klients. Avots: Preču atgriešana.
Kur nosūtīt atgriežamās preces?
Atgriešana tikai caur Omniva uz: ID: 92084148 ZOYA, Omniva LV (sorting center) – Packeta International, Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167. Lūdzu, izvēlieties personīgo piegādi (HD), nevis pakomātu. Avots: Preču atgriešana (adrese un HD prasība).
Kāds ir atmaksašanas termiņš?
Pēc sūtījuma saņemšanas līdz 3 darba dienām pārbaudām preces stāvokli. Līdz 14 dienām pēc pārbaudes veicam naudas atmaksu (uz norādīto kontu vai uz maksājuma karti, ja maksājāt ar karti). Avots: Preču atgriešana (3 d.d. pārbaude, 14 d. atmaksa).
Vai iespējama izmēra vai modeļa maiņa?
Praktiskākais risinājums — atgriezt preci un noformēt jaunu pasūtījumu vēlamajam izmēram/modelim. Avots: prakse e-komercijā; atgriešanas nosacījumi.
Kur atrast atgriešanas veidlapu?
Atgriešanas veidlapu var lejupielādēt lapā “Preču atgriešana”. Avots: Preču atgriešana (lejupielāde).
🛠️ Sūdzības un kvalitāte
Kā iesniegt sūdzību/reklamāciju?
Rakstiet uz info@zoyafashion.lv. Sūdzībā norādiet: vārdu, uzvārdu, e-pastu, līguma (pirkuma) datumu, sūdzības priekšmetu un pieprasījumu, kā arī apstākļus, kas to pamato. Ja vajadzēs, lūgsim precizēt datus. Avots: Sūdzības.
Cik ātri tiek izskatītas sūdzības?
Mēs cenšamies atbildēt nekavējoties no sūdzības saņemšanas dienas; atbildi nosūtām uz norādīto e-pastu vai pasta adresi. Avots: Sūdzības.
Kas sedz piegādes izmaksas, ja reklamācija tiek apstiprināta?
Ja sūdzība ir pamatota un jānosūta jauns produkts vai jānovērš neatbilstība, piegādes izmaksas sedz veikals. Avots: Sūdzības.
📏 Izmēri un piegulēšana
Kur atrodas izmēru tabulas un kā tās lasīt?
Izmēru tabulas ir katra produkta lapā; parasti norādām kleitas garumu, krūšu apkārtmēru, dažkārt piedurknes garumu, kā arī asimetrisku modeļu priekšpuses/aizmugures garumus. Avots: produkta lapu piemēri, ceļvedis.
Ko darīt, ja bērns ir starp izmēriem?
Ieteikums — izvēlēties nedaudz lielāku izmēru, lai nodrošinātu kustību brīvību; vienmēr salīdziniet mērījumus ar konkrētā modeļa tabulu. Avots: prakse un padomi par izmēriem.
Vai izmēri var atšķirties starp modeļiem?
Jā — katram modelim ir sava piegrieztne un tabula; pārbaudiet mērījumus konkrētajā lapā. Avots: prakse un padomi par izmēriem.
🧵 Materiāli un kopšana
Kā kopt tilla un mežģīņu kleitas?
Maiga kopšana: delikāta/roku mazgāšana zemā temperatūrā, žāvēšana plakani, neizgriezt. Vienmēr sekojiet norādēm produkta lapā. Avots: vispārīgi kopšanas ieteikumi.
Kur atrast materiālu sastāvu un mazgāšanas norādes?
Sastāvs un kopšana norādīti konkrētā produkta aprakstā (piem., kokvilna ar elastānu u.c.). Avots: produkta lapas.
🏷️ Atlaides, izpārdošana un lojalitāte
Vai lapā redzama “zemākā cena 30 dienās” pirms atlaides?
Jā — produktu sarakstos un kartītēs norādām “Zemākā cena 30 dienu laikā pirms samazinājuma”, atbilstoši Omnibus prasībām. Avots: kategoriju lapas.
Kā darbojas lojalitātes programma un kā tiek piešķirti punkti?
Reģistrēti klienti saņem punktus par pirkumiem; papildu punkti piešķirti par pieteikšanos jaunumiem (+100p) un atsauksmi (+200p). Punkti par pirkumiem tiek ieskaitīti pēc sūtījuma nosūtīšanas/saņemšanas; tie derīgi 365 dienas (vispirms izmanto vecākos). Sasniedzot slieksni, atlaide automātiski parādās grozā. Avots: Lojalitātes programma.
Kādi ir atlaides sliekšņi programmā?
Norādītie sliekšņi lapā: 5% pie 100 punktiem, 5% pie 200 punktiem, 10% pie 1000 punktiem. Atlaide tiek piemērota grozā automātiski. Avots: Lojalitātes programma.
📬 Kontakti un uzņēmuma dati
Kā sazināties ar klientu atbalstu?
Rakstiet uz info@zoyafashion.lv vai izmantojiet saziņas veidlapu kontaktu lapā. Avots: Kontakti.
Kāda ir atgriešanas sūtījumu adrese?
ID: 92084148 ZOYA, Omniva LV (sorting center) – Packeta International, Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167. Lūdzu, sūtiet ar HD (personīgo piegādi), nevis uz pakomātu. Avots: Preču atgriešana / Kontakti.
Uzņēmuma juridiskie dati un norēķinu konts
Galvenā mītne: ZOYA Fashion, Gołębia 9B, 83-050 Bąkowo, Polija. Nodokļu ID: PL5833416299. Bankas konts: LT25 3250 0829 1878 5778, BIC (SWIFT): REVOLT21. Avots: Kontakti.
🔒 Privātums un sīkdatnes
Kā tiek apstrādāti mani personas dati?
Mēs apstrādājam datus atbilstoši spēkā esošajiem tiesību aktiem; dati tiek glabāti droši, netiek nodoti trešajām personām bez tiesiska pamata/piekrišanas. Jūs varat pieprasīt piekļuvi, labošanu vai dzēšanu; jautājumiem rakstiet uz info@zoyafashion.lv. Avots: Privātuma politika.
Vai izmantojat sīkdatnes un kā es varu pārvaldīt iestatījumus?
Jā — sīkdatnes nodrošina vietnes darbību un palīdz pielāgot piedāvājumu; iestatījumus varat pielāgot sīkdatņu joslā/iestatījumos. Avots: Privātuma politika.
🎓 Izglītības iestādēm (togi, kleitas, aksesuāri)
Vai strādājat ar bērnudārziem, skolām un augstskolām?
Jā — piedāvājam svētku kleitas, priekšnesumu tērpus, akadēmiskās mantijas un aksesuārus; nodrošinām elastīgus nosacījumus un savlaicīgu piegādi. Avots: Piedāvājums izglītības iestādēm.
Vai iespējama personalizācija un individuāls piedāvājums?
Jā — pielāgojam piedāvājumu (krāsas, izmēri, apjomi) un cenu atkarībā no vajadzībām; lūdzam sazināties ar mums, lai sagatavotu individuālu piedāvājumu. Avots: Piedāvājums izglītības iestādēm.
💡 Praktiski padomi
Kur redzams piegādes sagatavošanas laiks konkrētam produktam?
Produkta lapā pie “Sagatavošana nosūtīšanai” (piem., “1 darba diena”). Avots: produktu lapas.
Vai akadēmiskajām mantijām ir izmēru tabulas bērniem un pieaugušajiem?
Jā — pie mantiju produktiem atradīsiet detalizētas tabulas (EU izmērs, garums, piedurknes, krūšu apkārtmērs) bērniem, pusaudžiem un pieaugušajiem. Avots: mantiju produktu lapas.
Kādu informāciju saņemšu e-pastā pēc pasūtīšanas?
Pasūtījuma apstiprinājumu, un pēc nosūtīšanas — izsekošanas saiti sūtījuma statusam. Avots: Piegāde.
🔖 BUJ par atlaidēm un kodiem
Vai jaunumu abonēšana dod tūlītēju atlaidi?
Par pieteikšanos jaunumiem piešķiram +100 lojalitātes punktus, kas veicina atlaides sasniegšanu; kampaņu ietvaros var būt arī kodi ziņojumos. Avots: Lojalitātes noteikumi.
Vai par atsauksmi saņemšu punktus?
Jā — pēc atsauksmes pievienošanas tiek piešķirti +200 punkti. Avots: Lojalitātes noteikumi.
📦 Atgriešanas praktiskie jautājumi
Kā pareizi iepakot atgriežamo preci?
Lūdzu, atgrieziet nelietotu preci oriģinālajā iepakojumā ar etiķetēm; pievienojiet aizpildītu atgriešanas veidlapu un čeku/rēķinu (ja ir). Avots: Preču atgriešanas nosacījumi.
Vai varu sūtīt atpakaļ uz pakomātu?
Nē. Lūdzu, sūtiet tikai uz HD (personīgās piegādes) adresi, nevis uz pakomātu. Avots: Preču atgriešana (HD prasība).
📝 Vēl par preču informāciju
Kur redzamas pieejamās krāsas un izmēri?
Tie parādīti produkta lapā un kategoriju sarakstos; katram modelim pieejamie izmēri un krāsas var atšķirties. Avots: kategoriju/product lapas.
Vai produktu aprakstos ir praktiski mērījumi centimetros?
Jā — pie kleitām sniedzam detalizētus mērījumus (garums/krūtis u.c.), lai atvieglotu precīzu izvēli. Avots: produktu lapas.
✅ Īsumā
• Nav personīgās saņemšanas — tikai e-veikals un piegāde. • Bezmaksas piegāde no 75 € ar Venipak; citi varianti: DPD/GLS/DHL, Latvijas Pasts. • Piegādes laiks atkarībā no metodes: ~1–2, 2–3 vai 4–8 d.d. • Atteikums 14 dienās; atmaksa līdz 14 dienām pēc pārbaudes; atgriešana caur Omniva uz Mārupi (HD). • Apmaksa: bankas pārskaitījums, PayU, PayPal, Braintree, kartes; COD nav. • Lojalitāte: punkti par pirkumiem + bonuspunkti par jaunumiem/atsauksmēm; atlaide automātiski grozā.